marți, martie 30, 2010

exact in clipa asta imi doresc sa-ti spun ceva
...dar mi-e frica de cuvinte
...voluptoase ca o amanta nedemna de incredere,m-au tradat de prea multe ori,relatia dintre noi s-a destramat...cuvinetele nu-mi mai apartin.
candva erau totul pentru mine,eram copil,credeam in magia lor asa cum credeam in iubire...
acum imi framant incercarile
...am invatat prea multe definitii,prea multe romane,prea multe exercitii de retorica,prea multe experiente...cuvintele s-au imprastiat,au capatat conotatii,poarta in ele amintiri,persoane,visuri nascute moarte.
iubirea nu mai e iubire,fericirea nu mai e fericire,libertatea nu mai e libertate...
toate cuvintele au devenit constrangeri,au capatat trecut,prezent si viitor.ma domina,ma rascolesc,ma traiesc,ma chinuie.
cred ca i-am dat iubirii numele nepotrivit,poate ar trebui sa-i spunem gargarita,sa facem mici modificari in dictionar...sa folosim cuvintele care au ramas pure,nemediatizate,neclocite...sa-i spunem fericirii-fan,libertatii-buburuza...si iubitului cum sa-i spunem?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu