joi, iunie 17, 2010

inceputuri

a plouat aproape torential azi dimineata pe la 7

ca in fiecare dimineata,inainte de a pleca la munca(pe la 6:30) mama trece prin camera mea si-mi deschide geamul.o simt aproape mereu dar niciodata nu deschid ochii...nu-mi explic de ce.poate pentru ca ar trebui sa-i spun sec :'neata,cand eu as vrea sa-i spun defapt:imi pare bine ca din toate femeile care exista,au existat sau se vor naste,tu esti mama mea.imi pare bine de data asta ca nu exista un infinit de posibilitati,ca natura mi-a oferit o singura mama,o singura dragoste neconditionata si nedeclarata in cuvinte.
da,mama mea nu mi-a spus niciodata "te iubesc".nu cred ca mi-a declarat o femeie sau o fata sau o fetita vreodata asa ceva.desi am auzit asta de la tatal meu si de la alti baieti/barbati care-au trecut fugar prin viata mea.

cuvinte fara rost...niciunul nu mi-a deschis geamul dimineata.
***
a plouat aproare torential azi dimineata pe la 7...
usa mea se deschidea si se inchidea c-un zgomot subtil si ritmic.

m-am trezit asteptand una dintre zilele care nu vor veni niciodata
ziua care exista doar in mintea mea,undeva printre sutele de cuvinte scrise sau citite dar niciodata traite
***
a plouat aproape torential azi dimineata pe la 7...

a plouat in mine cu emotii...tremuram toata.simteam ca timpul s-a ascuns in sufletul meu.
si ma tot intrebam:cand te trezesti daca nu-ti suna ceasul?
cand iti dai seama ca visul s-a terminat?
toate zilele noastre se scurgeau prin mine ...

niciodata timpul nu a trecut mai repede ca in dimineata asta cand am incercat sa-l opresc
niciodata nu m-am simtit mai muritoare
niciodata nu mi-au ramas doar trei zile cu tine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu