miercuri, iunie 02, 2010

cu adevarat

si daca ar fi cu adevarat plecat acum...

simt cum mainele de gheata ale singuratatii imi mangaie trupul de lava stinsa...doar inima-mi mai curge prin venele reci cautand umbra ta.
unde m-ai atins ultima oara
unde a ramas ultimul sarut
unde s-a oprit ultima lui privire
unde a murit ultimul sau gand.
***
si daca ai fi cu adevarat plecat acum...

daca nu as putea ucide realitatea cu o simpla iluzie:
sunt acum langa usa ta,
inima-mi bate in piept mai repede decat mana care ciocane,
mai repede decat timpul dintre noi.
si tu imi deschizi(...)
acum sunt in bratele tale.
fericirea de a-mi fi invins orgoliul ma imbata mai repede ca vodka,
mai dulce ca vinul rosu.
sunt chiar aici,
langa sufletul tau,
asa cum e sugarul langa mama sa.

iubeste-ma.

***
dar poate esti cu adevarat plecat acum...

plecat din viata mea scurta pe care n-o mai traiesc, eu,cea pe care o cunosti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu