duminică, aprilie 10, 2011

diferența

ți-am adunat zi de zi sufletul
în palmele mele,
am scuturat de pe el lutul
și i-am deschis drumul spre cer
însă tu l-ai așezat lângă pieptul meu
când nu mă înduram să ți-o cer.
până într-o dimineață
când soarele își plimba degetele sângerii
pe pământul lipsit de inocență
ți-am simtit sufletul mai aproape ca niciodată
i-am zâmbit duios și l-am sugrumat.
tu însă nu mi-ai spus un cuvânt
când îi trăgeai cadavrul prin pământ
și fără judecată m-ai condamnat
la moarte lentă, dar sigură

vezi,iubitule
diferența e simplă
cel ucis speră la viață și-atunci
când simte lama cuțitului rotindu-se
și moartea în mijlocul inimii, cuibărindu-se.
pe când cel condamnat
de orice speranță la viață e privat
și, pe bună dreptate, blestemat
să-și numere secundele
și-n lacrimi de sânge să le spele
pe rând
pâna-i ramâne
un singur gând :
că nu va exista un "mâine".

abia după ce m-am plâns dracului
mi-a spus că ai încălzit mereu
șerpi sub floarea sufletului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu