vineri, septembrie 16, 2011

Нежность (Tandrețe)





Tandrețe (o încercare de traducere)

Când te-am văzut prima oară erai un zambet, îmi părea că imi amintești de toți cei pe care i-am iubit, cu care am vrut să fiu împreună. Stăteam înlemnit, nu mai aveam cuvinte și abia am putut să zic “nu te gândi la nimic rău, încă nu ne-am despărțit, dar eu deja vreau să te văd din nou”. Nu mă pot sătura de mirosul părului tău. O întrebare sinceră: “Poți să rămâi?” . Primul sărut, numele tău pe buzele mele, cuvinte simple de care eram mândru. Sunt atât de multe lucruri în jurul nostru, dar cu tine totul e diferit. Nu mi se pare, eu chiar simt cu adevărat că însemni ceva pentru mine. Adormeam ținându-ne strâns de mână, îmi era frică să nu te pierd…ești atât de frumoasă, nu mă pot sătura să-ți ascult respirația. Nu am nevoie de nimic fără tine, mă auzi?

Ah ,e atât de dureros, dă-mi tandrețe….

Am început visând drumul nostru spre succes, ziua noastră era lungă și plină cu râs. Trăiam fără timp, fără să ne gândim la ani și la minute. Ne bucuram ca niște copii când găseam bani în paltoanele de iarnă. Nu aveam nevoie de celebritate ca niște cărți mici de aur(:??). noi ne iubeam pur și simplu și străluceam ca niște beculețe;)). Parcă suntem de pe altă planeta, nu semănăm cu nimeni de pe Pământ. Vorbesc despre tine și mi se face pielea de găină. Mereu am rămas noi înșine și sunt fericit pentru asta. Suntem oameni simpli, nu Bonnie și Clyde. Ne gândim unul la celălat, ne bucurăm că trăim ca niște invizibili. Și dacă o să mă întrebi dacă am vreun secret, o să-ți răspund că sunt fericit căci te am pe tine. Vom fi mereu împreuna, ascultă-mă, nu am nevoie de nimic în lumea asta, fără tine.

Ah ,e atât de dureros,dă-mi tandrețe….

Îi sunt recunoscător cerului,îi sunt recunoscător soartei că îți dedic ție acest cântec. Lângă tine am înțeles cine sunt. Toate fricile mele sunt atât de departe. În acest oraș, în acest apartament, în această viață, în această lume ciudată, îți cer să fii cu mine. Ești dragostea mea, ești tot de ce am nevoie.

Ah ,e atât de dureros, dă-mi tandrețe….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu